Bedenktijd en retour

Soms kan het gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Misschien bevalt het product toch niet, of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling niet meer wilt hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terugbetaald. Alleen de kosten voor het retourneren  zijn voor eigen rekening. Voor de exacte tarieven kun je de website van jouw vervoerder raadplegen of je kunt een retourlabel van Loptimize ontvangen. De kosten van dit label zijn €6,75 en worden van het terug te betalen bedrag in mindering gebracht.

Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde accessoires en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking worden geretourneerd aan Loptimize. Om dit recht uit te oefenen, kun je contact met ons opnemen via info@loptimize.nl.

Als het product beschadigd is of als de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, kunnen we de waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij retournering.

Product ruilen?

Als je je product wilt ruilen, geldt dezelfde procedure als bij het retourneren van het product.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen de bestelling nog voor je te wijzigen.